A játék története
Kezdjük azzal, hogy ez az egész szerepjáték két történetből jött létre. Jobban mondva két túlélőjáték van itt összemosva és az nem más, mint a Battle Royale c. regény és a Btooom! c. anime. Mindkettőnek az az alapja, hogy x embert beküldenek egy szigetre és egymást kell leölniük a játékosonak, hogy életben tudjanak maradni. Tehát azt szögezzük le, hogy az ötlet nem a legeredetibb, de mégis, úgy gondoltuk, hogy érdemes lenne kijátszani egy ilyesmi történetet. Kíváncsiak vagyunk, nálunk hogyan fognak alakulni a karakterek sorsa és a többi.
Játékszabályok
Mindenkinek, akit a szigetre száműzött egy rosszakaró, tisztában kell lennie azzal a ténnyel, hogy vagy öl, vagy őt ölik meg. Minden játékos rendelkezik egy nyakpánttal, amit nem tud levenni, bárhogyan is feszegeti: ez lenne a játék kitalálóinak egyik fő fegyvere. Ugyanis, ha nem történik gyilkosság egy megadott időkorláton belül, akkor mindenki meghal, ennek a nyakpántnak hála. Továbbá minden játékos kap 8 db bombát (lentebb kifejtve a típusai), amit szabadon felhasználhat önmaga védelmére vagy éppen a gyilkoláshoz. Ha valakinek sikerül megölnie a másikat, akkor az a tag "megörökli" a másiknak a bombáit és onnantól ő tudja csak és kizárólag használni. Ezen felül minden játékosnak tudnia kell, hogy ha ki akar jutni a szigetről, akkor 7 embert meg kell ölnie, majd elvennie a kezébe ültetett chipet. Ha ez megvan, akkor egy helikopter jön is a Győztesért és hazaviszik oda, ahonnan jött. Egyserű, nem? De azért van még itt valami. Minden játékos kap a szigetről egy térképet, alaprajzot. Be van jelölve minden rajta, ami csak kell; hol találhatók a szigeten házak, vagy épp hol van a kikötő és a többi. Meg vannak adva a zónák... és itt jön még egy csavar. Ahogy telik az idő, a játékosok tere is egyre csak szűkül. Bizonyos zónák tiltottá válnak és ha ott tartózkodik a játékos, az meghal (megint csak a nyapántnak hála). Hm, nagyjából ennyi. Szövetkezni másokkal ér, de amint már csak 1 chip szükséges a meneküléshez, mindenki próbára van téve. Ki az a bátor, aki a végsőkig bízik a társában? Ki az, aki nem játszik tiszta lapokkal és csak arra használja az esetleges társait, hogy ő maga megmeneküljön? Érdekes játék ez.
Bomba típusok
Cracker BIM - Egyszerű bomba, becsapódáskor robban fel.
Timer BIM - Visszaszámol 10 másodpercet, amíg felrobban. Bármelyik pillanatban ki lehet kapcsolni.
Implosion BIM - Olyan bomba amit felületekre lehet rahgasztani és időzítve robban. Nagy- masszív dolgok felrobbantására használatos.
Blazing gas BIM - Lángoló gáz.
Homing BIM - Önvezérlésű bomba, követi a célpontot és ha a hatókörébe kerül, felrobban.
Remote Control BIM - Egy gombnyomásra robban. Pl. robbanó csapdákhoz jó.
1300°C Flammable Oil Splashing Flame BIM - Bomba ami tüzet köp négy különböző irányba.
Barrier BIM - Megvédi a használót az akadály ellen.
Esetleg még fegyverek lehetnek elrejtve a szigeten levő házakban (aki ügyes, az jó fegyvert tudhat még magáénak!)
|